F

Mot Stockholm

Efter en stressig morgon med en extremt seg trikk och en väldigt trött Rebecca, så sitter jag på ett tåg som skall ta mig till Stockholm! Jag skall jag träffa min lillasyster och hennes lillasyster, vi skall nämligen på Justin Bieber ikväll! Läst att han inte alls var bra i Norge nu i helgen som var, att han inte riktigt var med på scenen så att säga utan körde mest bara playback och orkade inte ens bry sig om att det skulle se ut som om han sjöng.

Jag var ju på Justin Bieber sist gång han var i Stockholm, det va fan bra! Så tror de blir bra idag också! :)

Har kameran med mig så kanske tar bilder (brukar låta så!). Kommer ta med mobilen annars, men ja. Får väll få igång detta med att blogga igen nu när jag kommer ha så många lediga dagar och bara jobba natt typ, har äntligen fått jobb som bartender och kommer verkligen trivas hoppas jag. Alla verkar så himla snälla där PLUS slipper gå upp så extremt tidigt! Det är ju de bästa! ;D

Skriver säkert senare! :)

Central park