F

SO CLOSE

HALLO!
 
Jag vet att jag lovade bilder från Stockholm och justin bieber, jag har dom. Men är för lat för att lägga upp dom. Så dom kommer om ett tag I guess..
 
Nu har jag resten av veckan ledig. Det blir skönt. I helgen så drar jag till Uddevalla på haloween fest och för att fira min syster som blir 18 på fredag! Det blir bra tror jag. 
 
I övrigt så har jag ÄNTLIGEN börjat med min ansökan till skolan i New York. Jag är så nervös för om jag kommer in eller inte! Jag är så nära nu med min dröm jag haft sen jag var liten så det är helt sjukt. HELT SJUKT!
 
Nu ska jag kolla över alla mina papper osv och göra om designen här. Som vanligt haha.
Sen skicka in alla papper och bara hoppas på det bästa!
Skriver mer en annan dag. 
 
Bjuder på en bild från i vintras när jag dök för första gången i Teneriffa!