F

1. Januari 2014

Tjenare!
GOTT NYTT ÅR PÅ ER! :)
 
Jag är ganska stolt över mitt 2013. Jag har sagt & gjort saker som inte är bra för varken mig eller andra. Jag har vart glad, jag har vart ledsen, vart kär, blivit sårad & jag har fått två av mina drömmar uppfyllda. Men allt som hänt både bra & dåligt har gjort mig starkare. Man skall aldrig ångra något, säg vad du vill säga & gör vad du vill göra. Känslan man får när man inte sagt/gjort vad man velat, är mycket jobbigare än att skämma ut sig & bli sårad. Det går över efter ett tag. Så länge man har underbara personer runt sig så klarar man allt. Jag klarade mig 2013, nu börjar jag om på en helt ny historia. 
 
Sorry att jag inte skrivit något på ett tag, men jag har inte känt för det haha. Hoppas ni alla hade en bra nyår iallafall, det hade jag! Jag firade den ihop med Ellinor, Therese & Jenny. Vi vart först hema hos mig och käkade lite mat och sedan så drack vi. Efter det så drog vi på en fest och sedan torget. Ungefär så som det alltid ser ut på alla nyårar här i Uddevalla haha. Jag hade en bra sista dag på året iallafall & en bra start på året, trots att det var saker som inte borde hänt men det blev något bra av det tillslut, så nu är allt bra tycker jag (så bra som det kan bli). 
 
Har ni några nyårslöften? Jag har några stycken. 
- Försöka ta mig till New York & London i år. 
- Bli lyckligare 
- Bli vigare, försöka komma ner i spagat, göra scorpion & heel stretch innan sommaren
- Sluta övertänka minsta lilla grej & istället se bra saker i alla saker
- Säga vad jag tycker & tänker, istället för att gå och älta det tills det tillslut blir för mycket
- Försöka komma ner i min drömvikt innan sommaren (från och med den 10/1 när jag flyttar)
- Bli nöjd med mig själv och le mer
- Se om jag kan träna upp min axel så jag kan börja i cheerleading igen! (försöka iallafall)
- Försöka åka på summerburst, tomorrowland, bråvalla osv. Med andra ord awesome festivaler!
 
Det finns en massa saker som man vill göra i år, men det känns som om det är saker och ting som man kan lova vilken dag som helst. Men jag ser min flytt som en chans att börja om på riktigt. Kommer ju sakna mina kompisar & familj här i Sverige, men som jag sagt massa gånger så flyttar jag för min skull. Om jag skall vara ärlig så är det drömmen om New York som har tagit över ganska mycket den senaste tiden, haha har velat det så sjukt länge så jag hade vart lyckligast i hela universum haha.
 
Ja, vi får väll se hur mycket av det här som kommer hända haha. Skall även göra en sån nyårslista om jag hittar någon med. :) & jag skall börja skriva ner saker i kollegeblock varje månad om bra & dåliga saker varje månad. Ha en burk med minnen från 2014 som jag läser på nyår!